Mijn foto
42 x WERELDKAMPIOEN Liefhebber van het kweken van kleurkanaries (ook zebravinken en gouldamadines) en het creëren en ontwikkelen van nieuwe kleuren. Ieder jaar opnieuw iets nieuws, mooier, anders! The FINEST CREATIONS noemde eens een Engelsman mijn vogels. In het Italiaans: I CREATURA PIU ATTRAENTA en dat klinkt nog mooier. Contact: constant@vansanten.it

woensdag 31 december 2014

2014-2015

Het was een enerverend en vooral druk vogeljaar 2014. Diverse bezoeken werden afgelegd aan het buitenland, in functie van de COM, maar ook als liefhebber/kweker heeft het reizen me veel tijd gekost. Tijd, die ik anders aan de kweek had kunnen besteden, een liefhebberij die nogal eens onder druk staat.
Al met al kan ik terugkijken op een positief jaar.
Het begon met maar liefst 7 wereldtitels op de Wereldshow 2014, januari in Bari-Italië. Voor de COM was ik ook daar in functie, aanwezig in Marseille, Italie, Turkije, Tunesie, Spanje.
Successen zijn geboekt bij landen waar het wat rommelde of die steun nodig hadden. Zij kunnen ook positief verder. De vogelgriep waar Nederland en landen om ons heen mee te maken kregen.
2015 zal beginnen met de Wereldschow in eigen land, Rosmalen, van 22 t/ 25 januari. Al een week eerder zal het COM-bestuur daar aanwezig zijn om de keurmeesters en de organisatie bij te staan. Tijdens het congres, waar u ook aanwezig kunt zijn, vinden (her-)verkiezingen plaats.
De tentoonstelling gaat één groot feest worden, met ruim 22.000 vogels in de wedstrijdklasse, ingezonden door 2700 inzenders uit 21 landen. Graag maak ik tijd vrij om u daar te begroeten.
Maar eerst thuis uitrusten, met bollen en bubbels. Proost!
U allen wens ik een gezond en succesvol 2015.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten